zaterdag 17 mei 2008

Bombombom bombombom bombombombom bombombom bombombombom

... mr Sandman ... bring me a dream ...
Het is even gestopt met regenen vandaag, fijn.
Nu, 2 uur 's ochtends is het weer begonnen; jammer, niet jammer, kweenie eigenlijk, 't is wel gezellig om in de druilregen samen te staan kletsen
Het Minnepark in wording bruist gewoon van leven en ander ongezonde dingen. Ik ben uiteindelijk net gaan lopen omdat het al elke dag van deze eindeloze week laat is geworden. Of vroeg. En ik ben eindeloos moe.
Paar sfeerbeelden, nog rap. Veel volk, al een ganse week. Het BOM festival boemt meer dan ooit. Er worden fameuze kraters geslagen in 't parksken.
Mensen kopen ons Fixatief boek en zijn ràzend enthousiast; elke lading spaghetti wordt verslonden, de soep krijgt de kans niet om af te koelen; er is muziek, ambiance ... leven.

Alweer, den enen is altijd al wat enthousiaster dan den anderen

tiswa tiswa
De regen tokkelt gezellig op mijn dakraam, tijd om mijn nest in te kruipen
Dada