zondag 18 mei 2008

Froggy Trafiek ...

Ons maskotte ...

Het is nog steeds zondag, geloof het of niet maar het is godomme wéér kwart na elf. Zij het dan 12h later dan de hieronder vermelde kwart na elf.
Op Tocht is voorbij, de rust is waarschijnlijk intussen teruggekeerd over het Minnepark, en over de ganse buurt.
Man man man, zoveel mensen, zoveel muziek, zoveel lawaai ... zoveel eten en drank en kleuren en wind en fotografen en lintjes en kindjes en lachende gezichten.
En de zon was er, oja, 't was beestig koud met momenten, maar er is geen drup regen gevallen.
Meer moest dat niet zijn.
Ik ga nu zo toch wel slapen, dromen over de rioleringen die ik morgenavond op papier ga moeten zetten -Ja Luc, ja Geert, ja Karen, ja Lode, ik ben nét gestopt met 'studeren', echt waar, ik bespaar jullie de details- maar daarna ga ik hier nog eens wat prentjes zetten.
Slaap zacht stelletje ongeregeld.