donderdag 17 juli 2008

Verbouwing 17/07

We zijn terug; Geert is welliswaar nog ziek maar dat mag ons niet tegen houden om ons nog maar eens te smijten. Vandaag in de verf. En hoe ...
Groen en blauw, dat stond al làng vast. Dat moest het gewoon worden. Maar het rode, dat was een ander paar mouwen -nog steeds eigenlijk- een inval of een bevlieging, misschien zelfs een dwaling -noem het zoals je wil- omdat er ooit eens een madam in een knalrode jas schoon had staan wezen tegen onze groene muur. (Zie foto; geef toe, das toch ècht schoon).

Dus dacht ik: 'dat kan niet tegenvallen'.
Maar ik wist het niet zo meer vandaag, te veel verf in ene keer denk ik, te veel te veel.
Een toevallige passant bracht een ongezouten mening en dat was heel tof. Weg dus met het rood langs den ene kant. Langs den andere kant echter ... ik kon het me lijk niet echt laten.
Enfin, we zien wel wat de reacties zijn : ) en er moeten sowieso nog een paar lagen bovenop komen