maandag 22 september 2008

Vrijdag 19 september

Oempf, ik ben mijn paswoord moeten gaan zoeken om hier wat te kunnen schrijven ... zò lang geleden is het dat ik hier was ... mea culpa, mijn excuses.
Maar ik ben een beetje van mijn melk, het leven loopt niet zoals het zou moeten lopen en dat doet zeer. Fietsen door de verschillende fora en weblogs en meningen lezen van de gemiddelde Belg doen er ook al geen deugd aan. Bakken vergif gieten we over elkaar uit terwijl we allemaal uiteindelijk hetzelfde willen, ik word er niet goed van. En nu heeft Bourgeois de handdoek ook al in de ring gegooid. Jamaar?!
Ik begraaf mezelve straks onder kilo's nepdons, oja, ik stort me met oordoppen en oogkleppen in mijnen boek -fictie, de rest kan ik niet aan- trek mijn Ikea streepkes deken over mijne kop en ben nimmer thuis voor de rest van 't jaar. Voor niemand, zeker niet voor 't leven.


Maar eerst: Juan Carlos Sampe, 'El Brujo'.
Een flamboyant persoon, een uitgesproken wil en een straf performer.
We kregen hem 'cadeau' van De Vieze Gasten omwille van hun openingsweekend. Dankuwel daarvoor want hij is zeer straf uit de hoek gekomen.

Eerst in 't klein bij ons, zie boven en daarna in 't groot bij De Vieze gasten zelf, zie onder.
't Was dus een cadeauke dat we hebben moeten teruggeven.

Super.
OK, ok, toegegeven, we waren blij toen ze na bijna 2h spelen eindelijk stopten, we konden niet meer ... dien gast blééf maar doorgaan en Luc viel in slaap :) . Detail, het madammeke helemaal rechts op de foto werd aangekondigd als een groot zangeres dus onze verwachtingen waren ook groot, maar uiteindelijk heeft ze geen noot mogen zingen. En dat vonden wij nu jammer, zie, we voelden ons in haar plaats in ons gat gebeten :) maar we hebben wèl gelachen