donderdag 30 april 2009

Hola ... !

Tussen de zonnestralen en het water door, even binnenlopen.
Het is niet schoon meer, ik geef toe, jullie worden schandelijk verwaarloosd. Er is ook geen belofte tot beterschap, alleen maar een intentie :)

Wat hadden we in de tussentijd?
Afgelopen donderdag werd Trafiek overstelpt door vrouwen van alle soorten en formaten.
De lezing 'Meisjes, Moslims en Motoren' was een succes. Voor het eerst in onze bijna-1-jarige geschiedenis hebben we een bordje 'volzet' aan de deur moeten hangen.
De zaal zat afgeladen vol. Tof!
(Geloven jullie me nog als ik zeg: 'foto's volgen later? OK!)

Een vol huis hadden we ook zaterdag, 25/04. Het Wijkgezondheidscentrum had voor zijn/haar algemene vergadering Trafiek volledig ingepalmd, van boven tot beneden.
Van koffie tot aperitief tot diner tot dessert tot pousse café. Tafiek was uitzonderlijk gesloten om deze veelheid aan gezondigheid op te vangen maar het was de moeite waard.
Een làaange dag voor ons, Hilde en Chris en mezelve, maar allas, contente mensen zien maakt veel goed. (En foto's blablabla)

De dag erna was er een matinee, Lucas (ai, naam?) heeft een bescheiden publiek verteld over de deeltjesversneller in Geneve. Ondergetekende is niet blijven luisteren en heeft niet één foto genomen. De verlokking van het terras was te sterk.

Voilà, dat was een korte samenvatting
Wie nog gelooft in mijn voornemens hier binnen afzienbare tijd een veelheid aan foto's te plaatsen, is een goed en respectabel mens.
Wat niet direct van mezelve gezegd kan worden; maar ik doe mijn best!
Dada.