zaterdag 12 december 2009

Het begin, deel 2: de blog

De blog zijn we gestart in februari 2008. Hier is ook al wat geschiedenis geschreven. Vergeef me mijn gemijmer, ik ben in een nostalgische bui. Kijken naar waar we vorig jaar december mee bezig waren doet me toch wel wat eerlijk gezegd. En al die andere maanden ook. De ene maand was de berichtgeving al wat moeizamer of enthousiaster dan de andere maand. Maar ik kijk er graag naar terug, het archief beschrijft het parcours dat we intussen hebben afgelegd. Een parcours die je kàn afleggen als er maar voldoende mensen om je heen zijn die zich even fel geven als wij altijd hebben gedaan.
Geen idee waar we volgend jaar gaan uitkomen, dat zien we dan wel. Er is nog wel een en ander te doen. Maar Trafiek is een goeie plek, al zeggen we het zelf :) we pinken een traan weg en we gaan verder!