vzw Trafiek
Haspelstraat 37
9000 Gent (Pierkespark - Brugse Poort)

trafiek@skynet.be
0488/26 18 88

KOFFIE- en BUURTHUIS
woensdag, donderdag en vrijdag 11u - 18u
keuken van 11u30 tot 18u
(za, zo, ma & di gesloten)

VERGADERRUIMTES klein en gratis (max #12) of groter en tegen vrijwillige bijdrage (max #45)


TRAFIEK FIETST
Elke drie weken op zondag, vertrek 10u30 in het Pierkespark
data 2017: we starten op 8 januari. daarna telt u er telkens drie weken bij... volgende data: 8/10 - 29/10 - 19/11 - 10/12

TRAFIEK VOLLEYBALT
Elke maandagavond van 20u30 tot 22u in de turnzaal van de Toren van Babel, de school aan de Bargiebrug.
Alle leeftijden, 30€ heel jaar. (voorwaarde: je hebt het nog al gedaan)

TRAFIEK STELT TEN TOON
nu en dan, zie de muren


zaterdag 6 november 2010

Naaien ...

ofte hoe fanatiek kan men zijn?
:)

3 opmerkingen:

etoileblog zei

is iedereen welkom?
is er ervaring vereist of is leergierigheid voldoende :) ?

Anoniem zei

Leergierigheid en enthousiasme zijn meer dan voldoende. Ervaring is meegenomen maar hoeft echt niet. We hebben bijvoorbeeld Jeroen die nog nooit (zegt hij) achter een naaimachine heeft gezeten maar zo dolenthousiast is dat het een plezier is om te zien! En hij leert veel :) Volgende sessie gaat door op 20 november, passeer eens.
Groet, Trafiek

RobinArrow zei

Heel toevallig wil ik zaterdag elders zijn. Maar ik wil, als man alleen, beter leren naaien en vooral mijn naaimachien van den Aldi veel vaker gaan gebruiken :-). Ik vond jullie activiteit via gratisingent! Normaal is zaterdagmorgen wel okee voor mij, al ben ik meer een avondmens. Van 10u tot 13u30... allicht eten jullie tussendoor? Ik reken verder en kom dan op 4 december, wordt er dan genaaid voor sinterklaas ?