zondag 20 april 2008

Ik hou mijn beloftes, 'k ben dus terug! Met nieuws deze keer.
Het begint te nijpen, we zijn op 19 dagen voor de opening.
De foto hieronder toont hoe het er vandaag om half 4 uitzag. Héél proper, geef toe.



Alles is klaar gezet voor het plakwerk dat op dinsdag begint, de ruwe bakstenen muren en de poutrelles worden schoon gepleisterd. Gisteren hebben we al het losse metselwerk en oud plakwerk losgekapt, losgestoken, losgeschrobd en daarna de muren ingewreven met een produktjen om de gips beter te laten plakken. We zijn even benieuwd als jullie naar het resultaat; geloof dat maar.



Er is inderdaad nog veel werk, daar zijn we ons volop van bewust.
Laat het jullie niet tegen houden om ons nog wat te komen helpen.
We zijn er echt bijna, de zwaarste werken zijn achter de rug. De ruglijders hebben intussen geen excuus meer :) we gaan nu naar het lichtere werk, zijnde: gyproc voegen en vijzengaatjes dichtmaken, een houten vloerke leggen, muren schilderen en eens goed kuisen.
That's it!

Komdaf; eigenlijk amuseren wij ons te pletter tijdens die werksessies. En de vreugde is altijd groot én oprecht als er onverwacht iemand komt aanzetten met aanbiddelijke koekjes of een zelf gefabriceerde taart!


(Verstandig misschien om eerst te checken of ik dit bericht wel geplaatst krijg voor ik hier nog wat foto's in plak; want eerlijk gezegd, dat duurt hier toch wa lang, zo'n paar fotokes opladen. Als ik hierna niet meer terugkom, awel, dat zal dan willen zeggen dat 't niet gelukt is :) dada)