zondag 8 maart 2009

8 maart, matinee 3: The Lehman Sisters

Een zon dag, een echte zon dag.
Terrasje doen, geen plannen en rustig de blog onder handen nemen. En waar kan je dat beter doen dan bij Trafiek zelf. Dacht ik.
Intussen ben ik daar niet zo zeker meer van. Mijn foto's krijg ik niet opgeladen, de kinderen vallen over de internetkabel -want die krult zo mooi- en het gratis internet lijkt vandaag wel supertraag.
(Lode, de klanten molesteren de tensegrity maquettes!!! Niets is hier veilig, tss tss ...)

Enfin
We hadden onze 3e matinee vandaag. Maar laat ik daar straks, terwijl ik op mijn gemakje thuis zit, meer over vertellen. Het is hier niet te doen :)

Aaaaargh, een mormelhond niet groter dan een vetgemeste muis perst ter hoogte van de toog iets uit zijn lijf dat de omvang krijgt van een gigantische berg. Onwaarschijnlijk degoutant. Mijn God dit stinkt. Hilde uit haar dak.
Hilarisch!