dinsdag 6 mei 2008

Dag 4 voor de opening

De dagelijkse worsteling ...
Waar waren we? Aja, de primer is àf, de verf is tot de laatste druppel opgebruikt. Wat zeg ik? De àllerlaatste druppel. Met een scheut plat water afgewerkt welliswaar, maar geen kip die dàt ziet. Dus alle grondlagen zijn af.
We hebben zelfs al 1 muurtje volledig af. In den antraciet. Too oof!


Morgen gaan we verder kleuren en misschien, heel misschien behangen. Morgen wordt ook de keuken geïnstalleerd, inox op maat, toestellen aansluiten. Dat soort dingen, alsof we al gans ons leven niets anders doen dan dat. Aaaargh, 'k zie het eigenlijk niet zitten, al mijn nagels zijn al gescheurd en mijn handen zijn lijk schuurpapier.

Maar we zitten op schema, we zitten écht op schema.
En we gaan niet panikeren :)
Er is een fanfare gepasseerd vandaag, er was alweer een stràlende zon, er zijn véél mensen komen helpen en morgen ben ik vrij om mij te verzuipen in de verf ...

Dus hey